YouTube היא אחת מהפלטפורמות הפופולריות ביותר ברשת. אפשר למצוא בה קטעי וידאו מכל הסוגים – החל מקליפים של מוזיקה, סרטונים מצחיקים ומבדרים ועד פוסטים מרגשים בווידאו של אנשים שונים.
עם פרסום ביוטיוב תוכלו להגיע לאלפי ומיליוני צפיות. ניתן לתרגם את הפופולריות הזו להצלחה עסקית באמצעות פרסום ב-YouTube.
ישנן כמה דרכים ליצור מודעות בפלטפורמה הזו. הדרך הראשונה היא יצירת פרסומות וידאו שמוקרנות לפני שהצפייה בסרטון מתחילה. ניתן להחליט על אורך הפרסומת, ובדרך כלל יש לצופה אפשרות לדלג עליה לאחר כמה שניות. מדובר בכלי שיווקי יעיל ביותר, כאשר הוא מבוצע בצורה טובה. יש לפרסומות אלו אפקט דומה לפרסומות שמופיעות בטלוויזיה ובקולנוע.
דרך שניה היא יצירת מודעות טקסטואליות שמוצגות כשכבה נוספת על גביי הסרטון שבו צופה המשתמש. כך ניתן ליצור פרסום בצורה קלה יותר מאשר יצירת פרסומת וידאו.
הדרך השלישית היא יצירת מודעות שמופיעות בתוצאות החיפוש של YouTube או לצד הסרטונים המוצגים.
כדי לדעת מה היא הדרך הטובה ביותר עבורכם לבצע פרסום ביוטיוב, ראשית יש לתכנן תקציב ולהבין את המשאבים שעומדים לרשותכם. יצירת מודעה טקסטואלית היא זולה יותר וקלה יותר לשימוש על ידי המפרסם. לעומת זאת, יצירת סרטון פרסומת יכולה להיות יקרה יותר, אך מביאה תוצאות טובות בהרבה.
© כל הזכויות שמורות לאינפינס 2023