קידום באינסטגרם
קידום באינסטגרם למיתוג העסק והגדלת ההכנסות
אינסטגרם היא פלטפורמה חברתית מעולה לקידום ומיתוג העסק. בשונה מפלטפורמות חברתיות אחרות, היא היחידה שמאפשרת העלאת תמונות באיכות הגבוהה ביותר, דבר המאפשר בניית פיד מושך במיוחד ויצירת פוסטים מגוונים ומעניינים, סרטונים קצרים ועוד. כשמעלים פוסטים לאינסטגרם, חשוב שהתמונה תהיה מלווה גם בתכנים שיווקיים המניעים לפעולה.
הפוסט צריך להיות בעל אופי חדשני, מקורי ומעורר חושים.
קידום באינסטגרם, הוא רק אחד מיני כלים אשר יאפשר לכם לקבל תוצאות פרסום שבאמת יגדילו לכם את ההכנסות, וכמו בכל קמפיין פרסומי ברשת, יש צורך בבניית מעטפת שיווקית ואסטרטגיה מפורטת ומכוונת מטרה להבלטת היתרונות של העסק שלכם, אל מול המתחרים.
אנו באינפינס מתמחים בדיוק בזה – יצירת תכנים וקמפיינים מושכים מעניינים לקבלת חשיפה גדולה והגדלת מעגל הלקוחות שלכם.
אם אתם רוצים לפנות לקהלים צעירים יותר ולהשתמש באמצעים ויזואליים ממותגים – שיווק באינסטגרם הוא התשובה. מדובר ברשת חברתית שכבר עוקפת את פייסבוק ברמת הפופולריות שלה במגזרים מסוימים, וממשיכה להגדיל את מספר המשתמשים שלה מדי יום. הרשת התחילה את דרכה כאמצעי לשיתוף תמונות בלבד, אבל היום היא כבר הרבה יותר מזה. זוהי הסיבה ששוק הפרסום באינסטגרם הולך וגדל באופן ניכר.
למה לפרסם באינסטגרם?
ניהול עמודי אינסטגרם מאפשר להגיע בקלות רבה יחסית לקהלים רחבים וצעירים ברובם. כוח הקניה של פלח האוכלוסייה שמשתמש ברשת הזו הוא חזק מאוד, ומאופיין ברצון להכיר מוצרים ושירותים חדשים. המשתמשים של אינסטגרם אוהבים תוכן איכותי ומצולם היטב, ועסקים שיודעים להפיק תוכן כזה יכולים לנצל לטובתם את התפוצה הרחבה של הרשת.
בנוסף, עלות הפרסום באינסטגרם זולה יותר מאשר בפלטפורמות המתחרות שלה. עובדה זו הופכת אותה לכדאית מאוד למפרסמים בעלי תקציבים מוגבלים יחסית. קידום אורגני באינסטגרם הוא גם פתרון לבעלי העסקים המחפשים להשקיע בעסק שלהם לטווח הארוך.
בעזרת מיקוד של קהלי היעד שמתאפשר ברשת הזו, ניתן להגיע לקהלים שמחפשים בדיוק את המוצר או השירות שלכם. הפלטפורמה מאפשרת פילוח ממוקד על פי פרמטרים רבים. כך ניתן להבטיח רמת יעילות גבוהה יחסית של כל קמפיין ברשת.