פרסום ב-WAZE

להיות על המפה זה מחייב

החברה שלנו מתמחה בבניית מודעות פרסום בWAZE. אנחנו נעזור לכם להחליט על גובה התקציב ולראות האם סוג הפרסום הזה בכלל מתאים לכם. שירות זה מתווסף לשירותים הנוספים שלנו של שיווק דיגיטלי בערוצים השונים והבאת תוצאות מוכחות.

WAZE היא חברה ישראלית שנחלה הצלחה מקומית ובינלאומית אדירה וכיום רובינו נעזרים באפליקציית הניווט שלה בכבישים. לכן זה היה טבעי מאוד שהיא תהפוך גם לפלטפורמה מצליחה של שיווק. פרסום בוייז הוא חלק בלתי נפרד משיווק של חברה בימים אלו.

אז איך עובד פרסום ב-WAZE?

כאשר אתם נוהגים ברכב שלכם ומשתמשים באפליקציה, היא תציג לכם מודעות של עסקים שנמצאים בקרבת מקום אליכם. ישנם כמה סוגי מודעות שניתן לראות ב-WAZE:

  • מודעות כאשר הרכב אינו נמצא בתנועה. כאשר הרכב עוצר, מוצגות באפליקציה מודעות רלבנטיות של עסקים קרובים. כך תשומת הלב של הנהג יכולה להינתן למודעה ואינה מסכנת אותו, וגם גדל הסיכוי שיחליט לנסוע לאותו עסק שאת המודעה שלו הוא רואה באותו הרגע.

  • תוצאות חיפוש מקודמות. מדובר בעסקים שיופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש של האפליקציה. המיקום הגבוה ברשימה מגביר את הסיכוי ששם העסק ימשוך את תשומת הלב של הנהג.

  • מיקומים מסומנים במפה. בזמן הנסיעה, ניתן לראות סיכות במפה עם שם העסק, מה שמגביר את המודעות לכך שאותו עסק נמצא בקרבת מקום.

יתרונות של פרסום מסוג זה

וויז היא אחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר בשוק המובייל. כמעט שאין נהג שאינו מחזיק את האפליקציה בטלפון ומשתמש בה. לכן מדובר בערוץ שיווקי יעיל ביותר. הפרסום בוויז גם אינו יקר יחסית. בעזרת פרסום בוייז ניתן לפנות לנהגים שבאמת נמצאים בקרבת מקום לעסק שלכם. עבור עסקים כמו חנויות, למשל, הדבר יכול לסייע מאוד במשיכת לקוחות. גם אם העסק שלכם אינו חנות, ההופעה בוויז יוצרת מודעות מיתוגית ומשפרת את החשיפה שלכם לקהל לקוחות פוטנציאלי.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן