ניהול קמפיין מסרונים

להשאיר את הלקוחות שלכם מעודכנים

חשוב לדעת כי החוק מחייב שליחת קמפיין SMS רק לאנשים שהביעו את הסכמתם לכך. הדבר גורם לכך שמקבלי ההודעות הם קהל יעד שכבר הביע עניין בשירותים שלכם והוא מהווה קהל "חם" יותר.

שליחת הודעות SMS ללקוחות היא דרך מעולה לשמירת קשר עם הלקוח, מכיוון שהיא נשמרת בדרך כלל בטלפון שלו, והוא יכול לחזור ולעיין בה פעמים נוספות. זו דרך מצוינת לשמור על קשר עם הלקוח, להעביר לו מידע חשוב, לתת לו תחושה אישית ולהגדיל את הסיכוי שהוא יישמר כלקוח.

חברות וארגונים עסקיים מחפשים כל הזמן דרכים חדשות וטובות יותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם ולמצוא ערוצי שיווק חדשים.

אחד מהערוצים היעילים ביותר למטרה זו הוא ביצוע קמפיין שליחת הודעות SMS ללקוחות. הטלפון הנייד הוא מכשיר שמלווה את כולנו ותמיד נמצא בהישג יד. לכן, שליחת הודעות SMS הן כלי יעיל ביותר שמאפשר לחברה גם לשלוח מידע חשוב ואישי ללקוחות שלה וגם לפנות לקהלים נוספים.

היתרונות של שליחת הודעות SMS

מחקרים מראים כי אחוז פתיחת הודעות SMS בקרב הציבור הוא מעל 90%. כלומר, כאשר אתם שולחים הודעות בטלפון, ישנו סיכוי גדול מאוד שהמסר אכן ייקרא.

בנוסף, את ההודעות ניתן לשלוח בלחיצת כפתור אחת לאלפי נמענים בו זמנית. הדבר מייעל מאוד את תהליך השיווק. ניתן גם בעזרת מערכות לשליחת הודעות SMS לתזמן מראש את הקמפיין ולדאוג לכך שבכל פרק מסוים של זמן תישלח הודעה לרשימת הנמענים. תהליך כזה נקרא בשפה המקצועית "אוטומציה", והוא חוסך משאבים רבים מכיוון שניתן להכין קמפיינים שלמים זמן רב מראש.

יתרון נוסף הוא שניתן גם לשלוח מסרים אישיים על פי פילוח של מאגר הלקוחות. כך הלקוח מקבל הרגשה אישית מהעסק והדבר יכול להוסיף למידת הנאמנות שיש לו כלפי החברה.

שיתוף:

מאמרים נוספים

לקבלת שיחת יעוץ
Open chat
דילוג לתוכן