קמפיין GDN (באנרים)

הקמפיין המשתלם ביותר בגוגל - קמפין GDN עם באנרים ברחבי הרשת

כלי הקמפיינים של גוגל (GDN) הוא כלי שיווק לעסקים המעוניינים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. עם יותר משני מיליון אתרים, GDN מציעה מגוון רחב של אפשרויות מיקוד המסייעות לכם להגיע לקהל הנכון עם המודעות שלכם.

תחילה, בואו נסביר כיצד קמפיין GDN עובד ואיך ניתן להשתמש בו ביעילות בשיווק העסק שלכם. בנוסף, נספק גם כמה טיפים להגדרת קמפיינים יעילים, כך שתוכלו להפיק את מרב ממאמצים בפרסום שלכם.

לקבלת הצעת מחיר
פרויקטים נבחרים
לקבלת הצעת מחיר
לקוחות מספרים
שלום נחמיאס‏
״תוצאות מדהימות,עם עובדות אני לא מתווכח ! באינפינס עושים זאת נכון ובמקצועיות.״
אבי אסייג אול.איי.טי
״תודה רבה על אתר החדש www.allit.co.il .צוות אינפינס מקצועי חדשן קשוב ויצירתי . ממש מרוצים תודה רבה ״.
זאב גולן
״כמנהל וותיק המכיר היטב את נושא הדיגיטל בכלל והקמת האתרים הפרט, ברצוני לציין במיוחד את יאיר והצוות שלו. עסק מקצועי, מוכשר והוגן מאוד״
סיגל סטודיו טושה
״רוצה לשתף ולפרגן לצוות מדהים שהולך איתי יד ביד ..קשוב לרצונות מגשים חלומות …השירות מהיר יעיל ומקצועי … יאיר איש מדהים …שיודע להקשיב לתת עצה ולהיות עבורך אני מרוצה …רוצים גם …זה הזמן להתקשר ולהתחיל …ההצלחה בטוחה״
Ohad Bahagali
״יאיר טיפל בתיק הפרסום של "שדות-קטיף תותים" במשך מס' חודשים. מיותר לציין, שהחשיפות, הלייקים וכפועל יוצא, מס' הלקוחות עלה בצורה ניכרת.״
אלמוג מטבחי יוקרה
לפני 3 שנים הקמתי אתר עם אינפינס מיתוג עסקי ללא כל רקע בתחום וללא ספק הצלחה ענקית .מפעל מטבחים שמתנהל רק מקידום אינטרנטי פרסומי חי ובועט וממשיך להתפתח בצורה מופלאה הודות למקצועיות של אינפינס .שירות , אמינות , ומקצועיות ברמה אחרת .הבוטיק של קידומי האתרים …

מה זה GDN?

רשת המדיה של גוגל (GDN) היא רשת של אתרים המציגים מודעות Google AdSense. מפרסמים יכולים להשתמש ב-GDN כדי להציג מודעות בצורה של תמונה, וידאו וגם באמצאות פרסום באנרים באתרים לקהל מסוים.

 

מפרסמים יכולים להשתמש ב-GDN כדי להגיע לקהלים ספציפיים באמצעות אפשרויות מיקוד שונות, כגון אזור דמוגרפי ותחומי עניין. בנוסף, ה-GDN יכול להיות כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להגביר את המודעות למותג שלהם ולהוביל תנועה לאתרים שלהם.

איך להתחיל?

כדי להתחיל במיקוד GDN, עליכם להחליט באיזה סוג שיטת מיקוד תרצו להשתמש. ישנם כמה סוגי מיקוד זמינים, כולל מיקוד קונטקסטואלי (הצגת מודעה בדפים הקשורים לנושא), מיקוד דמוגרפי (מיקוד לאנשים על בסיס גיל, מין וכו '.), מיקוד מבוסס-עניין (מיקוד לאנשים שהביעו עניין בנושא מסוים), שיווק מחדש (הצגת מודעות למבקרים קודמים באתר שלך).

טעימה קטנה מבין לקוחותינו