כלי הקמפיינים של גוגל (GDN) הוא כלי שיווק לעסקים המעוניינים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם. עם יותר משני מיליון אתרים, GDN מציעה מגוון רחב של אפשרויות מיקוד המסייעות לכם להגיע לקהל הנכון עם המודעות שלכם.
תחילה, בואו נסביר כיצד קמפיין GDN עובד ואיך ניתן להשתמש בו ביעילות בשיווק העסק שלכם. בנוסף, נספק גם כמה טיפים להגדרת קמפיינים יעילים, כך שתוכלו להפיק את מרב ממאמצים בפרסום שלכם.
רשת המדיה של גוגל (GDN) היא רשת של אתרים המציגים מודעות Google AdSense. מפרסמים יכולים להשתמש ב-GDN כדי להציג מודעות בצורה של תמונה, וידאו וגם באמצאות פרסום באנרים באתרים לקהל מסוים.
מפרסמים יכולים להשתמש ב-GDN כדי להגיע לקהלים ספציפיים באמצעות אפשרויות מיקוד שונות, כגון אזור דמוגרפי ותחומי עניין. בנוסף, ה-GDN יכול להיות כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להגביר את המודעות למותג שלהם ולהוביל תנועה לאתרים שלהם.
כדי להתחיל במיקוד GDN, עליכם להחליט באיזה סוג שיטת מיקוד תרצו להשתמש. ישנם כמה סוגי מיקוד זמינים, כולל מיקוד קונטקסטואלי (הצגת מודעה בדפים הקשורים לנושא), מיקוד דמוגרפי (מיקוד לאנשים על בסיס גיל, מין וכו '.), מיקוד מבוסס-עניין (מיקוד לאנשים שהביעו עניין בנושא מסוים), שיווק מחדש (הצגת מודעות למבקרים קודמים באתר שלך).
© כל הזכויות שמורות לאינפינס 2023